Шановні покупці і замовники, просимо уважно ознайомиться з розділом обмін-повернення товару. Здійснюючи замовлення на нашому сайті skyprint.net.ua, Ви погоджуєтесь з правилами обміну і повернення товару на цьому сайті.
Правила обміну або повернення товару, що виготовляються за індивідуальним замовленням.
Вироби, що виготовляються за індивідуальним замовленням підпадають під дію статті №13, частини 5, пункту 3 в законі "Про захист прав споживачів" та не підлягають обміну або поверненню!
Правила обміну або повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Днем покупки вважається дата, зазначена на товарному чеку або ТТН. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ або ТТН. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, Ви маєте право вимагати повернення грошових коштів.
У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті інтернет-магазину аналогічного товару, Ви маєте право:
У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилку товару, що повертається, покупцеві не компенсуються. Повернення грошей здійснюється грошовим переказом на Ваше ім'я за вказаною Вами адресою або на банківську карту, з якої було здійснено платіж.
Порядок здійснення обміну або повернення товару належної якості.
Для здійснення обміну товару належної якості в разі, якщо не підійшов Вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації необхідно:
Розгляд Вашої заяви і обмін товару або повернення грошових коштів за даний товар здійснюється протягом 14 днів, з моменту отримання товару та заяви.
Правила обміну або повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості.
Якщо Ви одержали товар неналежної якості, Ви маєте право скористатися положеннями ст. 8 Закону України про захист прав споживачів.
Ви маєте право пред'явити передбачені ст. 8 Закону про захист прав споживачів вимоги щодо недоліків товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну або терміну придатності.
Можливі причини обміну або повернення товару неналежної якості:
При поверненні товару неналежної якості Ви маєте право:
Оплата, здійснена за допомогою банківської карти, повертається тільки на банківську карту покупця, який виконав платіж. Оплати, здійснені будь-яким іншим способом: накладений платіж в поштових відділеннях, службах кур'єрської доставки і т.д., повертаються поштовим переказом на Ваше ім'я, за вказаною Вами адресою.
Порядок здійснення обміну або повернення товару неналежної якості.
Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в день отримання товару.
Претензії до суттєвих зовнішніх недоліків товару, комплектності та товарного вигляду приймаються протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
При доставці товару поштовою службою або службою кур'єрської доставки необхідно оглянути упаковку посилки. У разі виявлення її пошкодження, яке свідчить про можливе часткове або повне псування товару, необхідно скласти відповідний акт, відмовитися від отримання посилки (до оплати післяплати або оплати готівкою кур'єру) і сповістити нашого менеджера про виниклі проблеми, повідомивши про бажання отримати замовлення повторно або відмову від нього.
При виявленні невідповідності комплектації замовлення, явних і прихованих недоліків товару, виявлених в процесі його експлуатації для пред'явлення претензій до якості товару необхідно:
Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.