Ми працюємо!

Обмін і повернення товару

Шановні покупці і замовники, просимо уважно ознайомиться з розділом обмін-повернення товару. Здійснюючи замовлення на нашому сайті skyprint.net.ua, Ви погоджуєтесь з правилами обміну і повернення товару на цьому сайті.

 

Правила обміну або повернення товару, що виготовляються за індивідуальним замовленням.
Вироби, що виготовляються за індивідуальним замовленням підпадають під дію статті №13, частини 5, пункту 3 в законі "Про захист прав споживачів" та не підлягають обміну або поверненню!

 

Правила обміну або повернення товару НАЛЕЖНОЇ якості.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Днем покупки вважається дата, зазначена на товарному чеку або ТТН. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ або  ТТН. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, Ви маєте право вимагати повернення грошових коштів.

У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті інтернет-магазину аналогічного товару, Ви маєте право:

  • провести обмін при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • придбати будь-який інший товар з наявного в асортименті, з відповідним перерахуванням вартості;
  • отримати назад гроші у розмірі вартості товару, що повертається, без урахування витрат на доставку

У разі повернення товару належної якості, додаткові витрати на пересилку товару, що повертається, покупцеві не компенсуються. Повернення грошей здійснюється грошовим переказом на Ваше ім'я за вказаною Вами адресою або на банківську карту, з якої було здійснено платіж.

 

Порядок здійснення обміну або повернення товару належної якості.

Для здійснення обміну товару належної якості в разі, якщо не підійшов Вам за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектації необхідно:

  • Заповнити заяву на повернення товару належної якості, вказавши причину повернення. Також необхідно додати копію документа, що посвідчує особу (паспорт, ІПН)
  • Прикласти касовий чек або копію квитанції про оплату посилки. Відсутність у Вас касового чека або іншого документа, що засвідчує факт і умови покупки товару, не є підставою для відмови в задоволенні Ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається на нашому сайті
  • Відправити товар за адресою або на склад Нової Пошти, який Вам вкаже менеджер / співробітник. Товар необхідно відправити в оригінальній упаковці, і копії вищезазначених документів звичайною посилкою, без оголошеної вартості і накладеного платежу.

Розгляд Вашої заяви і обмін товару або повернення грошових коштів за даний товар здійснюється протягом 14 днів, з моменту отримання товару та заяви.

 

Правила обміну або повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості.

Якщо Ви одержали товар неналежної якості, Ви маєте право скористатися положеннями ст. 8 Закону України про захист прав споживачів.

Ви маєте право пред'явити передбачені ст. 8 Закону про захист прав споживачів вимоги щодо недоліків товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного терміну або терміну придатності.

Можливі причини обміну або повернення товару неналежної якості:

  • Істотні зовнішні недоліки
  • Недолік комплектації Вашого замовлення
  • В процесі експлуатації виявлені приховані дефекти або брак

При поверненні товару неналежної якості Ви маєте право:

  • отримати повернення сплаченої за товар грошової суми.
  • поміняти виріб на такий же товар належної якості або аналогічний, з товарів, що є в наявності. У разі відсутності на момент здійснення повернення в асортименті аналогічного товару, Ви маєте право: провести обмін при першому ж надходженні відповідного товару в продаж або придбати будь-який інший товар з наявного в асортименті з відповідним перерахуванням вартості.

Оплата, здійснена за допомогою банківської карти, повертається тільки на банківську карту покупця, який виконав платіж. Оплати, здійснені будь-яким іншим способом: накладений платіж в поштових відділеннях, службах кур'єрської доставки і т.д., повертаються поштовим переказом на Ваше ім'я, за вказаною Вами адресою.

 

Порядок здійснення обміну або повернення товару неналежної якості.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в день отримання товару.
Претензії до суттєвих зовнішніх недоліків товару, комплектності та товарного вигляду приймаються протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
При доставці товару поштовою службою або службою кур'єрської доставки необхідно оглянути упаковку посилки. У разі виявлення її пошкодження, яке свідчить про можливе часткове або повне псування товару, необхідно скласти відповідний акт, відмовитися від отримання посилки (до оплати післяплати або оплати готівкою кур'єру) і сповістити нашого менеджера про виниклі проблеми, повідомивши про бажання отримати замовлення повторно або відмову від нього.

При виявленні невідповідності комплектації замовлення, явних і прихованих недоліків товару, виявлених в процесі його експлуатації для пред'явлення претензій до якості товару необхідно:

  • Оформити письмову заяву на повернення товару неналежної якості. У заяві необхідно детально вказати, який саме дефект містить товар, що повертається. Також необхідно додати копію документа, що посвідчує особу.
  • Прикласти документ, що засвідчує оплату Вашого замовлення: копія квитанції про оплату післяплатою, касовий чек або квитанція про оплату готівкою кур'єру. У разі, якщо у Вас відсутній документ, що підтверджує факт оплати товару, Ви також маєте можливість пред'явити претензію. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт замовлення товару в нашому сервісі.
  • Прикласти копію квитанції про оплату додаткових послуг з пересилання / доставки товару, що повертається.
  • Надіслати на адресу або відділення Нової Пошти, яке вкаже співробітник / менеджер сервісу товар з вищепереліченими документами звичайною посилкою, без оголошеної вартості і накладеного платежу.

Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.